Webináře  > Návody a postupy

Webináře nově probíhají přes komunikační nástroj Microsoft Lync. Pokyny k webinářům jsou zasílány účastníkům minimálně den před termínem kurzu.

Technické podmínky pro přihlášení na webinář

Pro účast na webináři je nutnou podmínkou vhodný hardware a software. Před začátkem webináře by si měl každý účastník ověřit, že tyto základní podmínky splňuje. V opačném případě to může výrazně snížit přínos nebo kompletně znemožnit účast.

Hardwarové a softwarové vybavení:

  • internetový prohlížeč - Internet Explorer 6 a vyšší, Mozilla Firefox 2 a vyšší nebo Google Chrome
  • reproduktory nebo sluchátka
  • minimální rychlost připojení k internetu 256 kb/s, a to pro odesílání i přijímání dat (odpovídá to přibližně rychlosti potřebné pro telefonování přes Skype včetně zapnutého videa). Pokud si nejste jistí rychlostí svého připojení k internetu, můžete si tuto rychlost změřit zdarma na webových stránkách jako Rychlost.cz nebo http://www.lupa.cz/nastroje/speedmeter/
  • mikrofon (není podmínkou)
  • webová kamera (není podmínkou)

Test připojení

V případě problémů s připojením kontaktujte technickou podporu portálu DUMY.cz: tel. 800 880 990 (bezplatná linka) v pracovní dny od 8:00 do 17:00 – p. Šíd, 739 946 973 – MgA. Lukáš Križko nebo napište na adresu lkrizko@boxed.cz.

Postup pro přihlášení na webinář

Postup od přihlášení po popis prostředí webináře "krok za krokem" -  připravujeme.

Video

Instruktážní video si můžete prohlédnout ZDE.

Nejčastější dotazy k průběhu a organizaci webináře naleznete také v diskuzi v sekci webinářů.

Co jsou Webináře?  Ukázkové Webináře

>>> Zpět na úvodní stránku Webinářů  <<<