Na venkově

Cena: 0.00 CZK
Velikost: 22.8 MB
Systém: Windows 8.1


Vaše zkušenosti s využitím ve výuce

  • 1. Jitka Schovancová19.10.2014
    Podle mého názoru není tato aplikace příliš vhodná pro děti z MŠ. Je doprovázena čteným komentářem, pro děti příliš složitá a některé komentáře a aktivity jsou nevhodné.
  • 2. Lenka Pražmová15.04.2015
    Při výuce v přípravné třídě určitě aplikaci využiji, zejména při tématu STATEK, DOMÁCÍ ZVÍŘATA, RODINA, JAK TO U NÁS CHODILO DŘÍVE apod. Děti například názorně vidí domácí zvířata, dozví se co jedí, jak a kdy se krmí, s čteným komentářem jim jako učitelka mohu pomoci a tím, že každý komentář jsem povinna odkliknout, můžu jim k tomu říct ještě další doplňující informace. Aplikace je vhodná spíše pro předškolní děti a s velkou dopomocí učitelky, ale jinak ji hodnotím kladně a využitelně. Budu ji využívat ve výuce v propojení tabletu a dataprojektoru, kde já aplikaci budu ovládat přes tablet a děti vše uvidí promítané skrz dataprojektor.
  • 3. Radoslava Hubáčková28.04.2015
    Aplikace Na venkově. Využití: hra vhodná pro výuku prvouky, vlastivědy, přírodovědy, případně ve volném čase, ve školní družině. Průvodcem dětem je chlapec Martin. Na tradičním vesnickém hospodářství žije se svou rodinou a domácími zvířaty (využití: členové rodiny, příbuzenské vztahy, rozdělení úloh v rodině, pracovní činnosti, pracovní nástroje, péče o domácí zvířata, bezpečnost při práci) Obrazy: Na statku, Zahrada se včelínem, Na pastvě, V lese, Na poli Označené volně volitelné úlohy, které je možné postupně plnit: sekání trávy (nástroje, potřebné pomůcky, ukázka sečení, sušení sena) stavba chlívku (stavební materiál – kámen, dřevo, hlína) sklizeň brambor (pluh, čert, sbírání brambor) výroba sýra (kozí mléko, syřidlo, syrovátka, sušení sýra) včelaření (medobraní, včelařská kukla, zazimování včelstva, česno, přikrmování) sklizeň jablek (výroba moštu, loupání, drtička, lis na ovoce) výroba masti (kořen kostivalu, sádlo) Pro plnění jednotlivých úkolů je třeba přečíst text, podle kterého se postupuje do dalšího kroku a jsou vysvětlovány jednotlivé pojmy- čtení, vlastivěda, přírodověda Vyhledávání potřebných nástrojů, pomůcek a osob, které poskytnou informace. – jazyková výchova, komunikace. Při některých úkolech je procvičována jemná motorika – sbírání jablek, brambor. Seznamování s různými pracovními nástroji a postupy – pracovní činnosti Hra je vtipně řešena, poskytuje řadu možností využití. Určení je deklarováno pro věk 3+, ale to je možné pouze za předpokladu, že dítě pracuje s osobou, která mu může předčítat text. Vhodnější je užití pro samostatnou práci mírně pokročilých čtenářů, případně pro společnou práci skupiny žáků. Projekt Dotkněte se inovací
  • 4. Leona Čevelová02.06.2015
    Aplikace NA VENKOVĚ je součástí výstavy Venkov pořádané Národním muzeem. Vznikla ve spolupráci s Etnografickým oddělením národního muzea. Pozadí této hry je ručně malované, hlavní postavou je kluk Martin, který bydlí s rodiči, sestrou, malým bratrem a dědečkem na venkovském hospodářství, situovaném do doby přelomu 19.a 20.století. Pro uživatele aplikace je zde připraveno 7 hlavních úkolů ke splnění např. poorat s tatínkem brambory, postavit chlívek pro kozu, připravit s maminkou kozí sýr, stočit včelí med, zazimovat včely a spousta dalších dílčích úkolů. Hra je členěna do pěti obrazovek představující jednotlivá prostředí – dvůr, pole, louka, zahrada, les. V pozadí prací jsou slyšet velmi autentické zvuky zvířat. Při plnění úkolů používají postavy spoustu zajímavých , poučných a mnohdy zábavných dialogů. Tato aplikace je výbornou možností k doplnění informací o venkově a hospodářských zvířatech v rámci výuky prvouky na 1. st. ZŠ. Projekt: Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024
  • 5. Kateřina Hurská09.06.2015
    Tuto aplikaci jsem si zvolila pro hodinu Českého jazyka- sloh. Žáci si procvičí tiché i hlasité čtení, zároveň jsou při tom nuceni číst s porozuměním, aplikace je tvořena na sebe navazujícími otázkami, na které musí žák odpovědět splněním nějakého úkolu- kliknutí myší na daný předmět, osobu nebo místo. Malý chlapec žije na venkovském statku společně se svými rodiči, sourozenci a dědečkem. Na statku mají domácí zvířata, o která se musí postarat a musí obstarávat i různé práce, které s životem na statku souvisejí (krmení, kosení trávy, sběr jablek a moštování, sběr brambor, péče o včely). To vše si děti spolu s chlapcem mohou vyzkoušet a zároveň se při tom dozví mnoho zajímavých informací. Aplikace je tvořena sedmi samostatnými úkoly umístěnými do pěti různých prostředí (statek, louka, les, pole, sad), žák se musí orientovat se na ploše, protože otázky od osob v aplikaci chlapce stále odkazují na něco: udělej, přines, běž tam,… V případě špatné odpovědi dostane novou otázku, která ho nasměruje k správné odpovědi. Aplikace je doplněna o reálné zvukové efekty prostředí. Nevýhodou je dlouhé trvání. Do hodiny bych použila vždy vypracování pouze jednoho úkolu, souvisí to s udržením pozornosti žáků. Otázek je několik a odkazů na jejich vypracování taktéž. Tuto aplikaci bych zvolila pro druhý stupeň speciální základní školy, kdy žáci jsou již pokročilejšími čtenáři a zároveň zvládají orientaci práci na počítači. V rámci projektu Dotkněte se inovací.
  • 6. Ilona Baboráková11.06.2015
    Tuto aplikaci jsem si zvolila k výuce předmětu Přírodopis. Žáci se seznámí se životem na venkově na počátku 20. století. Vyzkouší si činnosti, které by měl znát i hospodář v 21. století - práce na poli, starost o domácí zvířata, výroba moštu a medu. V hodině ji využiji v propojení tabletu s projektorem. Aplikace bude promítána a žáci budou plnit jednotlivé úkoly dané hrou.Projekt Dotkněte se inovací.
Pro možnost komentování musíte být přihlášeni