Math for kids! - Matematika pro…

Cena: 0.00 CZK
Velikost: 3.7 MB
Systém: Windows 8.1


Vaše zkušenosti s využitím ve výuce

  • 1. Jitka Schovancová22.02.2015
    Pozor! Některé příklady mají řešení v oboru záporných čísel.
  • 2. Dana Fialová29.04.2015
    Tato aplikace je vhodná pro žáky 1. stupně, zejména 2. a 3. tříd, kteří si potřebují zopakovat a procvičit základní znalosti matematických operací - sčítání, odčítání, násobení a dělení 0 – 100. Používáme jako matematické rozcvičky na začátku hodiny matematiky, které jsou časově nenáročné a dokáží nastartovat žáky pro další činnosti. Líbí se mi, že neodradí slabší žáky, protože obsahuje procvičovací úlohy těchto matematických operací v několika stupních obtížnosti.Žák si tak navolí obtížnost dle svých aktuálních znalostí a může se dále zdokonalovat. Aplikace je vhodnou pomůckou ke zpestření výuky nebo domácí přípravy. Dá se využít pro soutěžení ve skupinách, ve dvojicích i doma samostatně. Jde o hravou formu náhrady za tolik nepopulární dril. Projekt: Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024
  • 3. Eva Kapolková05.05.2015
    Tato aplikace má široké využití pro žáky celého 1. stupně (hlavně v 2. – 5. ročníku) jako vhodný doplněk při procvičování základních početních operací. Žáci si procvičí sčítání, odčítání, násobení a dělení v oboru malé násobilky. Jednotlivé příklady jsou rozdělené do tří stupňů podle obtížnosti, což zaručuje individuální přístup k různě nadaným žákům. Dá se použít v jakékoliv fázi hodiny – jako rozcvička, závěr hodiny či pro rychlé počtáře. Velmi vhodná i pro domácí přípravu. Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024
  • 4. Zuzana Králíková20.05.2015
    V této aplikaci se mi líbí, že si žák může zvolit obtížnost zadání. Vidí čas,který má na vypočítání . Přehledně je vyřešeno i vyznačení chybného výsledku. Počet chyb vtipně řeší aplikace ubýváním srdíček. Po 3. chybě kolo končí, žák vidí získané body. Zápory má aplikace v používání odlišného znaku pro násobení a dělení než na jaký jsou žáci zvyklí. I v nejlehčí obtížnosti se dostávají výsledky do oboru záporných čísel, který ještě neprobírali. U aplikace nelze zvolit obor čísel. Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024P18-dotkin
  • 5. Jaroslava Mazancová27.05.2015
    Široké využití pro žáky 1. stupně, přehlednost správnosti, vhodné jako počtářská chvilka - v podstatě možno vložit volně v průběhu hodiny.Hodí se pro práci jednotlivce i skupinek. Vhodné jsou stupně obtížnosti - zapojí se i slabší žáci a neztrácí motivaci. Vhodné pro soutěže družstev. Rizikem může být i nevhodná volba složení pracovní skupiny (ať už náhodná nebo cílená). Pokud žáci vzájemně nespolupracují, nejsou spolu schopni komunikovat, nebo si špatně organizují činnosti uvnitř skupiny, je skupinová práce neefektivní. Důležitým omezením v rozhodování se o uspořádání skupinové práce může být učitelovo pojet í výuky. Samozřejmě pokud naturel vyučujícího nepřipouští zvýšený ruch a hluk ve třídě, nemůže skupinovou práci používat často.Projekt: "Dotkněte se inovací"
  • 6. Jitka Žemličková27.05.2015
    Projekt "Dotkněte se inovací" Aplikace má široké využití v hodinách matematiky.Je možno ji využít k samostatné práci nebo k soutěžím. Je možné zadat i jako domácí úkol. Aplikace motivuje i slabší žáky. Pouze je potřeba vysvětlit žákům, že tablet v hodině není na hraní. Brzy to pochopí a pokud jim nastolíte určitý řád, bude vše fungovat.Doporučuji aplikaci kolegům na 1. stupni. Budu sledovat na webu další nápady.
  • 7. olga paduova27.05.2015
    Projekt ,,Dotkněte se inovací" Aplikace jsem využila v hodině a zdála se mi velmi dobrá. Má velmi snadné, jednoduché a intuitivní ovládání. Děti v hodině velmi bavila. Použila jsem ji na začátku hodiny jako motivační nástroj.Nadále budu hledat na tomto webu vhodné aplikace, které bych využila v dalších hodinách a zároveň doporučím kolegyním. Děti aplikace velmi bavila.
  • 8. Olga Marková01.06.2015
    Tato aplikace se mi líbí. Žáci mohou pracovat samostatně nebo je vhodné pro společnou práci či soutěž družstev. Též bych využila i jako domácí úkol. Velmi vhodné i pro slabší žáky, neboť jsou různé stupně obtížnosti. Rovněž se mi líbí i poutavé zpracování aplikace. Projekt "Dotkněte se inovací". P 36
  • 9. Ludmila Vodehnalová01.06.2015
    Aplikace je velice zajímavá. Nabízí mnoho možností využití jak k samostatné práci doma,tak i při školní hodině. Velice vhodně motivuje žáky a obtížnost je využitelná pro výborné, průměrné i slabší žáky. Doporučuji ostatním vyučujícím 1. stupně. Projekt: Dotkněte se inovací - P36
  • 10. Zdeňka Demelová04.06.2015
    Aplikace je vhodná pro žáky 1.stupně. Je možno ji využít na začátku hodiny i v průběhu hodiny.Je vhodná pro žáky různých úrovní, je snadno kontrolovatelná. Dítě si zvolí jeden ze tří stupňů obtížnosti a pak už může počítat, kliknutím na vybraný výsledek z nabídky pokračuje dál. Na konci se ukáže hodnocení a výsledek se zaznamená i do "Síně slávy". Projekt:Dotkněte se inovací.
Pro možnost komentování musíte být přihlášeni