Stupňování přídavných jmen

DUM číslo 47766


Vaše zkušenosti s využitím ve výuce

  • 1. Jan Zouhar22.11.2012
    Jako cíl uvádíte: Uvědomuje si mluvnické a věcné významy. (Co to znamená, že si "uvědomuje"?) V prezentaci ale požadujete: prakticky aplikuje poznatky o stupňování přídavných jmen.
  • 2. Jana Christenová22.11.2012
    Dobrý den, bylo myšleno následovně: a) u snímku č. 4 přídavná jména se shodují s podst. jménem v rodě, pádě... b) u obrázku č. 8 (museli vycházet ze základního tvaru, tj 1. pád... nejistější 2. stupeň od nejistý nejjistější 3. stupeň od jistý Věcné významy jsou odlišné. Podobně nejasnější a nejjasnější. Žáci učivo dle prezentace zvládli dobře. Mám ale prosbu, v tabulce stupňování přídavných jmen mám překlep ve tvaru nejchytřejší (n), jakým způsobem mohu opravit? S pozdravem J. Christenová
Pro možnost komentování musíte být přihlášeni