| Vkladatel | MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny |
|---|---|
| Licence | CC-BY-NC-SA |
| Počet stažení: | 650 |
| Publikováno | 01.02.2013 |
| Zařazení | Speciální vzdělávání » Jazyková komunikace |
|---|---|
| Šablona | "Šablony" ZŠ » Šablona III/2 |
Citujte DUM

Anotace:
Žáci na základě informací v přehledném diagramu pozorují dva významy slovesa „can“ (diagram se objeví po kliknutí myší na červené pole s otazníkem). Žáci sami skrytým perem dopisují dva možné české významy slovesa „can“ na vyhrazená místa. Žáci studují anglická slovesa „skate“, „swim“, „ski“, „ride a horse“, „ride a bike“, „run“, „play football“, „play tennis“, „play golf“. Žáci skrytým perem zapisují české ekvivalenty k anglickým výrazům do žlutého obdélníku. Je jim k dispozici nápověda v podobě obrázku, který se objeví po kliknutí myší na žlutý obdélník s anglickým slovíčkem. Žáci studují vznik záporu „can´t“. Správná odpověď se objeví po kliknutí myší na červené pole s otazníkem. Žáci studují dva rozhovory s použitím záporu „can´t“. Žáci odpovídají na otázky „Can you…?“, své odpovědi zapisují skrytým perem. Správné odpovědi se objeví po kliknutí myší na červené pole s otazníkem. Žáci překládají věty z anglického do českého jazyka a zapisují je skrytým perem.
| Klíčová slova | can, vařit, běhat, plavat |
|---|---|
| Relevantní materiály |
Další materiály autora Další materiály stejné kategorie Další materiály školy |






Vaše zkušenosti s využitím ve výuce