Vkladatel | MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny |
---|---|
Licence | CC-BY-NC-SA |
Počet stažení: | 744 |
Publikováno | 01.02.2013 |
Zařazení | Speciální vzdělávání » Jazyková komunikace |
---|---|
Šablona | "Šablony" ZŠ » Šablona III/2 |
Citujte DUM
Anotace:
Žáci si prohlížejí fotografie, na kterých jsou představeny lidské záliby. Po kliknutí myší na modré pole se objeví stručná replika v anglickém jazyce. Žáci odhadují význam jednotlivých vět s použitím „I like + …ing“. Žáci na základě informací v přehledném diagramu pozorují význam vazby „I like + …ing“ (diagram se objeví po kliknutí myší na červené pole s otazníkem). Žáci studují anglické výrazy „skiing“, „cooking“, „swimming“, „playing cards“, „playing the violin“, „playing the piano“, „singing“, „eating“, „drinking“. Žáci podle příkladu vytvářejí podstatná jména ze sloves pomocí přípony „ing“. Žáci skrytým perem zapisují české ekvivalenty k anglickým výrazům do modrého obdélníku. Je jim k dispozici nápověda v podobě obrázku, který se objeví po kliknutí myší na modrý obdélník s anglickým slovíčkem. Žáci studují vznik záporu „I don´t like + ing“. Žáci podle obrázků doplňují vhodné výrazy do záporných vět a překládají věty z anglického do českého jazyka a zapisují je skrytým perem.
Klíčová slova | hobby, plavání, vaření, lyžování |
---|---|
Relevantní materiály |
Další materiály autora Další materiály stejné kategorie Další materiály školy |
Vaše zkušenosti s využitím ve výuce