Vkladatel | MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny |
---|---|
Licence | CC-BY-NC-SA |
Počet stažení: | 884 |
Publikováno | 02.02.2013 |
Zařazení | Speciální vzdělávání » Svět, společnost, příroda, kultura, zdraví |
---|---|
Šablona | "Šablony" ZŠ » Šablona III/2 |
Citujte DUM
Anotace:
Tento učební materiál je věnován jedné z částí BESIP. Žáci se jeho prostřednictvím seznámí s tím, jak vypadá semafor pro chodce, co znamenají barevné symboly na semaforu a jakou funkci nesou. První snímek obsahuje aktivitu, při níž mají žáci projevit předpoklady pro úspěšné zpracování této látky. Jejich úkolem je spojit čarou pomocí skrytého pera obrázky k sobě patřící (malé obrázky s velkým vzorem) a tím je roztřídit. Na dalším snímku se žáci dozví, co znamenají barevné symboly na semaforu (zelený panáček = jdi!, červený panáček = stůj!). Následující snímek žákům demonstruje, jak vypadá semafor pro chodce na obrázku, v dalším snímku si žáci prohlédnou semafor na fotografii. Následují aktivity, při nichž mají žáci prokázat, zda probírané učivo pochopili a zda si jej zapamatovali. Nejprve mají určit, který pokyn a obrázek patří k sobě. Svůj tip si mohou ověřit kliknutím na jednotlivé nápisy, které se po provedení této aktivační události sami přiřadí tam, kam patří.
Klíčová slova | semafor, zelená, chodci |
---|---|
Relevantní materiály |
Další materiály autora Další materiály stejné kategorie Další materiály školy |
Vaše zkušenosti s využitím ve výuce